THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 20, 2010

PERHATIANN..!!!

PESANAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG PERGI KERJA, KOLEJ, ATAU SEKOLAH PERSENDIRIAN.. jika anda t'jumpa bdk kecl sdg menanges ats jln, yg memberi anda alamatnye n meminta anda m'hantarnye ke almt trsbt, SILA bawa ke balai polis. X kira apa yg anda mahukan lakukan, JANGAN bawanye ke almt yg diberikan. ini adalah taktik baru untok merogol wanita& merompak. sila sebarkan pesanan ni kpda rakan anda agar mereka tahu perkara yg perlu dilakukan demi untuk mgelakkn perkara xdi ingini berlaku..sekian..dr ASP AHMAD KUMAR D9 BUKIT AMAN.. well..ni la msg yg hasni trima mlm ni..ttb jer dpt msg dr ASP ni..well,xtaw la btol ker x kn mklumat nih..yg si ASP tu pon ntah wujud ker x..ttb jer bg msg kt hasni..terkejut jg taw..igtkn psl dpt duit ag ker..hape ker kn..xsgka,mcm2 teknik yg pnjenayah ni lakukn..xhbes2 nk myeksa wanita..aper,igt kmi ni warga lemah yg senng ditindas???kami pon de harga n maruah diri..jgn igt kami ni mudah ditindas..hasni xtaw la berita ni boleh percayer ataw x tp at least, bg pgajaran labuat kaum wanita terutamanye lah..kaum llaki pon kne la amik taw mne taw2 terkene ker kn..xkne rogol,kne rompak..yg plg dasyat tuh..membunuh..sng2 jer nyawa melayang.. jenayah rogol skg dh makin kejam..lau dulu hanye rogol skg rogol n bunuh..bunuh lak dgn cr kejam..nauzubillah..aper nk jd dgn manusia nih..xde perikemanuasiaan ker??cubelah igt Tuhan..mgkin,inilah yg selalu alim ulama katekan..lau xcukup iman di dada, kurang ajaran agama, mcm2 perkara xelok berlaku..kita xperlu lah nk mgikut org..yg penting sendiri taw aper tuh salah n betoll.mmg trang tang tang rogol n merompak tuslah..hey,come on la..ORG BUTA N BISU pon taw la benda tuh slah...malu la sikit..kita dh abad ke 21 taw..bkn zaman batu ag..lau dh xtahan sgt nafsu tu,kawen jer trus..xpon,g cr pelacur ker...at least,nyawa xmelayang kn..but then, nk langgan pelacur pon xboleh sbb sengket sgt..dh bodo xmo belajar tggi2...malas nk berusha, cr jln mudah dgn merogol..sungguh sempit pemikiran org2 sebegini..choyyy...!!!!... sedarlah..hdp kt dunia ni xlame..buat per nk kejar keseronokan di dunia yg sedia maklum sementara ni..bek la kejar yg kekal kn..wallahualam...

2 comments:

syrupmasin said...

macam2 la sekarang nih kan..takot betol :(

miss miserable said...

tu la..xsdr diri manusia yg sebegini..